p u n k i s m

به یاد اونموقه ها :دی

p u n k i s m

به یاد اونموقه ها :دی

مریبولوس استراسی

جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،جعفر صادق واقعی من هستم ،



+ اگه یه نفر بیخ گوشتون باشه و اینو بگه چه حسی بهتون دست میده ؟ :|

تو اتوبوس یه یارو دیوانه بود از اولی که سوار شدم تا پیاده شدم داشت اینو میگفت  

منم به این حالت بودم : 


+به منم سرایت کرده بود تو راه خونه هی اینو تکرار میکردم :‍| 

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 23:15 http://javgir.blogfa.com/

به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . به تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم . تخمم .

من اگه جای تو بودم جوابشو اینطوری میدادم!

باور کن اون کم نمیاورد همینجوری ادامه میداد :‍|

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.